Ogłoszenie o pracę

Informacja o wynikach naboru na

stanowisko  urzędnicze - Kierownik ds. pomocy społecznej
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czaplinku

 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne urzędnicze stanowisko w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czaplinku przy ul. Pławieńskiej 3 do zatrudnienia na stanowisku – Kierownik ds. pomocy społecznej wybrana została Pani Katarzyna Mikuła-Młynarczyk.

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru: 

Pani Katarzyna Mikuła-Młynarczyk posiada wykształcenie i doświadczenie zawodowe zgodne z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Wykazała się znajomością przepisów prawa dotyczącego ustawy o pomocy społecznej, ochronie zdrowia psychicznego, świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o przeciwdziałaniu przemocy domowej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o dodatkach mieszkaniowych, o Karcie Dużej Rodziny, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu pracy.

 

Zainteresowana uzyskała maksymalną liczbę punktów oraz wykazała się dobrym przygotowaniem merytorycznym, co gwarantuje prawidłowe wykonywanie obowiązków na przedmiotowym stanowisku.

 

 

Czaplinek, dn. 29.02.2024 r.

Kierownik                                 
Miejsko-Gminnego Ośrodka                 
Pomocy Społecznej w Czaplinku             

Renata Podkowiak                        


OGŁOSZENIE

o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

– Kierownik ds. pomocy społecznej

 

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022., poz. 530)

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku

ogłasza nabór

na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Kierownik ds. pomocy społecznej w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czaplinku

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pławieńska 3, 78-550 Czaplinek

  1. Stanowisko pracy:

Kierownik ds. pomocy społecznej w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czaplinku

  1. Miejsce pracy:

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pławieńska 3, 78-550 Czaplinek

  1. Nawiązanie stosunku pracy:
  1. Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat
  3. Planowane zatrudnienie: marzec 2024 r.
  4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.   W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
  1. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
  1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku – wykształcenie wyższe, specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ustawy o pomocy społecznej.
  3. Legitymowanie się co najmniej pięcioletnim stażem pracy, w tym co najmniej 3 letnim stażem w pomocy społecznej.
  4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.
  7. Nieposzlakowana opinia.
  8. Prawo jazdy kat. B oraz posiadanie możliwości korzystania z samochodu prywatnego w celach służbowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość regulacji prawnych zawartych w niżej wymienionych aktach prawnych;
  1. ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
  2. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  3. ustawa 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,
  4. ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  5. ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
  6. ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, 
  7. ustawa z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych,
  8. ustawa z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  9. ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych,
  10. ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny,
  11. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  12. ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  13. ustawy z dnia 27 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,
  14. ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
  1. Dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Exel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej).
  2. Posiadanie zdolności organizacyjnych oraz umiejętności kierowania zespołem pracowników.
  3. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawnych.
  4. Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz podległych pracowników.
  5. Znajomość zagadnień w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych.
  6. Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  7. Wysoka kultura osobista, obowiązkowość i dyspozycyjność.

 

 

  1. Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku będzie należało w szczególności:
  1. Koordynowanie realizacji zadań ośrodka związanych z przyznawaniem świadczeń z pomocy społecznej, usług społecznych – usług opiekuńczych, wspierania rodziny,
  2. Koordynowanie działań ośrodka związanych z przeciwdziałaniem przemocy domowej,
  3. Prowadzenie dokumentacji ośrodka związanej z ochroną danych osobowych,
  4. Nadzór nad prawidłowym stosowaniem zasad instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej w ośrodku, projektowanie zmian w dokumentacji,
  5. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie pomocy społecznej i innych zgodnie z upoważnieniem,
  6. Inicjowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych mających na celu polepszenie jakości świadczonych usług,
  7. Dokonywanie czynności prawnych na mocy pełnomocnictw udzielonych przez Kierownika Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku.
  8. Przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów przedkładanych organom Gminy.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku pracy:
  1. Praca wykonywana będzie w Miejsko- Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czaplinku, ul. Pławieńska 3, 78-550 Czaplinek
  2. Praca jednozmianowa o charakterze biurowym,
  3. Charakter pracy: częste kontakty międzyludzkie, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
  4. Zakres obowiązków obejmuje również wykonywanie czynności poza siedzibą MGOPS – na terenie Gminy Czaplinek, w sytuacjach wymagających dokonania ustaleń lub załatwienia sprawy w określonym miejscu w Gminie Czaplinek lub poza nią.
  5. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  6. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka itp.
  7. Praca w następujące dni tygodnia: poniedziałek – środa 7.00-15.00, czwartek 7.00 – 16.00, piątek 7.00 – 14.00
  8. Budynek jest częściowo przystosowany dla osób z niepełnosprawnością.

 

  1. Informacje dodatkowe:

Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych zobowiązane będą do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskanie pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.

Kierownik MGOPS w Czaplinku może zwolnić z obowiązku odbywania służby przygotowawczej pracownika, którego wiedza lub umiejętności umożliwiają należyte wykonywanie obowiązków, szczegóły określa zarządzenie Kierownika MGOPS w Czaplinku w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzenia służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę  służbę.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia: wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością był niższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny,
  2. Życiorys z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  4. Kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  6. Inne kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych (poświadczone przez kandydata za zgodność  z oryginałem),
  7. Kopia dowodu osobistego (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  9. Oświadczenie kandydata o niekaralności (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku pracy,
  11. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781),
  12. Oświadczenie kandydata, że zapoznał się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:

  1. Osobiście w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku, ul. Pławieńska 3, 78-550 Czaplinek – pokój nr 1,
  2. Pocztą na adres korespondencyjny Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku, ul. Pławieńska 3, 78-550 Czaplinek,
  3. Drogą elektroniczną opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym (e-mail: mgopsczaplinek@wp.pl, e-puap: MGOPS_w_Czaplinku/skrytka ESP/).

 

z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownik ds. pomocy społecznej w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czaplinku”.

 

Oferty wraz z kompletem dokumentów należy składać w terminie:

Do dnia 21 lutego do godz. 14.00

 

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem operatora pocztowego decyduje data wpływu przesyłki z ofertą.

Oferty, które wpłyną do MGOPS w Czaplinku po 21.02.2024 r. po godzinie 14.00 nie będą rozpatrywane.

 

  1. Dodatkowe informacje:
  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru, sprawdzającego wiedzę oraz umiejętności kandydata (rozmowa kwalifikacyjna, test pisemny) telefonicznie lub elektronicznie.
  2. Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana na stronie bip MGOPS w Czaplinku (http://mgops.czaplinek.ibip.pl/public/) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czaplinku.
  3. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze będą przechowywane przez okres 4 miesięcy licząc od dnia zakończenia naboru. Po upływie ww. okresu dokumenty aplikacyjne będą odsyłane lub istnieje możliwość odebrania ich osobiście.
  4. Regulamin naboru jest do wglądu w siedzibie MGOPS w Czaplinku przy ul. Pławieńskiej 3 w pokoju nr 1.

 

UWAGA:

Dokumenty składane przez kandydata muszą być kompletne, podpisane własnoręcznie przez kandydata oraz opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530).

Zapoznałem/am się z informacjami i pouczeniem zawartym w niniejszym ogłoszeniu w pkt XII pn. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji. Przedmiotowe informacje są dla mnie zrozumiałe.”

Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy przejścia do drugiego etapu naboru.

 

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji.

 

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) - zwanego dalej RODO informuję, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, z siedzibą w Czaplinku przy ul. Pławieńskiej 3, 78-550 Czaplinek;

Z inspektorem ochrony danych osobowych nadzorującym sferę przetwarzania danych osobowych można kontaktować się pod adresem: mgopsczaplinek@wp.pl, tel. 094 375 45 82

Cel przetwarzania danych osobowych:

Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań publicznych własnych i zleconych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, lub art. 9 ust. 2 lit. b RODO.

Ośrodek przetwarza dane osobowe, co do których istnieje obowiązek prawny ich podania w zakresie zwykłych i szczególnych danych osobowych. Jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może spowodować pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia.

Źródło pochodzenia danych osobowych:

Dane osobowe pozyskiwane są od wnioskodawcy, osób trzecich i innych instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy.

Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych mogą być :

podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z terminami określonymi  w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.

Pouczenie:

Osobom, w zakresie danych osobowych ich dotyczących, przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.

Pozostałe postanowienia:

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Organem nadzorczym jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

W kwestiach nieuregulowanych w niniejszej klauzuli informacyjnej mają zastosowanie przepisy rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) - zwanego dalej RODO.

Formularz ofertowy

 

Renata Podkowiak

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Czaplinku

Wytworzył:
Renata Podkowiak
(2024-02-09)
Udostępnił:
Krasoń Zbigniew
(2024-02-10 09:41:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Krasoń Zbigniew
(2024-03-01 13:54:48)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki